Epäiletkö tuotevirhettä?
Säilytä ostamasi virheellinen tuote ensimmäiseen yhteydenottoosi asti. Tarvitsemme tuotetiedot mahdollista hyvitystä varten. Täytäthän myös yhteystietosi, jos toivot meiltä vastausta. Voit myös soittaa numeroon 0800 05450. Maksuton numero palvelee arkisin klo 10-12. Kuluttajapalvelu vastaa kysymyksiin myös HK:n Facebook-kanavalla ja Twitterissä arkisin klo 8-16.
Jos kuluttajan ja HKScanin välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).