Ota yhteyttä

Täytäthän myös yhteystietosi, jos toivot meiltä vastausta. Voit myös soittaa numeroon 0800 05450. Maksuton numero palvelee arkisin klo 10-14.
Mikäli asiasi koskee laatuvirhettä, säilytä ostamasi virheellinen tuote ensimmäiseen yhteydenottoosi asti. Tarvitsemme tuotetiedot mahdollista hyvitystä varten.
Kuluttajapalvelu vastaa kysymyksiin myös HK:n Facebook-kanavalla ja Twitterissä arkisin klo 8-16.
* merkityt kentät ovat pakollisia.
Jos kuluttajan ja HKScanin välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).